joomla
stats

Met ingang van 01-07-2019 is Thuiszorg Care 4 You Rijnmond verhuisd naar:

Mathenesserdijk 369
3026 GE te Rotterdam

Klachtenregeling

Klachtenregeling Care 4 You Rijnmond

Klachten, vragen, suggesties
De medewerkers van Care 4 You Rijnmond doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen. Uw vragen, suggesties en/of klachten nemen wij waar mogelijk ter harte. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan u en aan andere cliënten te verbeteren.

Gesprek met betrokkene(n)
U kunt over uw klacht of ontevredenheid altijd praten met de betrokken medewerker. Meestal wordt er dan een oplossing gevonden. Komt u er toch niet samen uit, maak uw klacht dan kenbaar bij de leidinggevende van de medewerk(st)er. Dien uw klacht zo snel mogelijk in, bij voorkeur schriftelijk aan:
Care 4 You Rijnmond
T.a.v. de directie
Mathenesserdijk 16
3027 AA Rotterdam
Telefoon: 010 8449969

Schrijf in uw brief het volgende:

  • een korte omschrijving van uw klacht
  • wat er tot op heden aan gedaan is
  • waarom u vindt dat de situatie niet naar tevredenheid is opgelost
  • eventuele aanbevelingen


U kunt uw klacht, vraag of suggestie ook online indienen:
https://www.care4you-rijnmond.nl/contact

Klachtencommissie
Thuiszorg Care 4 You Rijnmond is aangesloten bij de Klachtencommissie van Solopartners. Wanneer u geen bemiddeling wilt of als bemiddeling niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd kunt u schriftelijk uw klacht indienen bij de Klachtencommissie van Solopartners.

Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon: 085 2010140

De klachtencommissie doet binnen twee maanden na ontvangst van de klacht uitspraak. Bij dreigende overschrijding van deze termijn informeert de klachtencommissie de klager, de aangeklaagde en de zorgaanbieder hierover schriftelijk met vermelding van de redenen en van de termijn waarbinnen zij alsnog een uitspraak tegemoet kunnen zien. De uitspraak wordt toegestuurd aan de directie, de klager en de betrokkenen binnen de organisatie. De directie bericht u vervolgens welke actie wordt ondernomen.

In beroep
Als u vindt dat uw klacht onvoldoende of onjuist is behandeld door de klachtencommissie van Solopartners of als u het niet eens bent met de uitspraak en/of aanbeveling, kunt u tot 6 weken na ontvangst van de uitspraak van de klachtencommissie schriftelijk in beroep gaan bij de Geschillencommissie. Zij geeft een bindend advies.
Geschillencommissie van Solopartners:
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon: 0852010140

Thuiszorg Care 4 You Rijnmond © 2018. All Rights Reserved.

Door op OK te klikken of verder te gaan met het bezoeken van deze website, stemt u in met onze Privacy Verklaring.